Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorWiborg, Øyvind
dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.date.accessioned2015-04-13T18:47:43Z
dc.date.available2015-04-13T18:47:43Z
dc.date.issued2011-02-24
dc.identifier.isbn978-82-7218-734-6
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/281561
dc.description.abstractI dette prosjektet har tre problemstillinger vært retningsgivende for arbeidet. Selv om disse henger sammen, blir de presentert og omtalt hver for seg i det følgende. 1. Hvordan blir begrepene teori og praksis brukt og forstått i faglitteraturen og forskningen? 2. Hvilke praksisbaserte arbeidsmåter kan påvises å ha effekt på læringsutbytte, motivasjon, oppmøte og andre former for utbytte? 3. Hvilke forutsetninger må eventuelt være til stede for at "praksis" skal kunne få effekt?nb_NO
dc.description.sponsorshipKunnskapsdepartementetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2011-6
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectPraksisnb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectLæringsutbyttenb_NO
dc.subjectMotivasjonnb_NO
dc.titlePraksisutbytte? Kunnskapsoversikt om ungdoms utbytte av praksis i opplæringennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber104nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge