dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.date.accessioned | 2015-03-31T11:32:06Z | |
dc.date.available | 2015-03-31T11:32:06Z | |
dc.date.issued | 2004-12 | |
dc.identifier.issn | 1504–1832 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280729 | |
dc.description.abstract | Dette prosjektet om virkninger av det karakterbaserte inntaket til videregående skoler i Akershus er utført på oppdrag av Akershus fylkeskommune. Rapporten er basert på en kvantitativ spørreundersøkelse til alle elever med ungdomsrett på grunnkurs, VK1 og VK2 på alle de videregående skolene i fylket. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU skriftserie;2004-24 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.title | Tap og vinn med samme sinn? En evaluering av det karakterbaserte inntaket til videregående opplæring i Akershus høsten 2004 | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |