dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.date.accessioned | 2015-03-29T19:56:04Z | |
dc.date.available | 2015-03-29T19:56:04Z | |
dc.date.issued | 2013-04-17 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-920-3 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280431 | |
dc.description.abstract | Rapport 2 fra prosjektet Forskning på kvalitet i fag- og yrkesopplæringen har opplæringen i skole som sitt hovedtema. Dette er utgangspunktet for både kapittel 1 og 2. Kapittel 3 tar også for seg det nasjonale kvalitetsvurderingssystemet og lokalt kvalitetsarbeid, mens kapittel 4 ser på nyutdannede fagarbeideres plass i arbeidsmarkedet. Under følger en oppsummering av hovedpunktene i de fire ulike kapitlene. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2013-21 | |
dc.relation.ispartofseries | Fafo-rapport;2013-23 | |
dc.relation.ispartofseries | HiOA rapport;2013-4 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Fagopplæring | nb_NO |
dc.subject | Yrkesopplæring | nb_NO |
dc.subject | Kvalitet | nb_NO |
dc.subject | Arbeidsmarked | nb_NO |
dc.title | Kvalitet i fag- og yrkesopplæringen Fokus på skoleopplæringen: Rapport 2 Forskning på kvalitet i fag- og yrkesopplæringen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |