Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorSeland, Idunn
dc.contributor.authorSkålholt, Asgeir
dc.date.accessioned2015-03-29T18:03:11Z
dc.date.available2015-03-29T18:03:11Z
dc.date.issued2013-06-05
dc.identifier.isbn978-82-7218-913-5
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280421
dc.description.abstractDette er den andre av to rapporter fra det såkalte Lekkasjeprosjektet. Dette har vært rettet inn mot å forstå hvorfor så mange av elevene som starter i yrkesfag, avbryter sin fagutdanning. Mens tidligere undersøkelser har lagt stor vekt på å undersøke betydningen av individuelle bakgrunnsvariabler for gjennomføring av videregående opplæring, har vi i dette prosjektet ønsket å undersøke hvorfor elever i ulike yrkesutdanningsprogrammer med en relativt lik elevgruppe hva gjelder skoleprestasjoner, i så ulik grad gjennomfører yrkesutdanningen de starter på.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2013-16
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectYrkesfagnb_NO
dc.subjectFagopplæringnb_NO
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.subjectFrafallnb_NO
dc.titleYrkesfagelevers ulike tilpasninger til fagopplæring: En undersøkelse av elever i tre yrkesfaglige utdanningsprogram i videregående skolenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge