Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.date.accessioned2015-03-29T16:12:22Z
dc.date.available2015-03-29T16:12:22Z
dc.date.issued2013-01-21
dc.identifier.isbn978-82-7218-902-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280409
dc.description.abstractMed Stjernø-utvalgets forslag om å opprette et ”Senter for fremragende undervisning” ble det signalisert et ønske om ambisiøse nye nasjonale virkemidler for å heve kvalitet og status på høyere utdanning i Norge. Denne rapporten analyserer sentrale aktørers erfaringer og vurderinger fra prosessene rundt etableringen av pilotsenteret 2011 i det som etter UHR- utredningen i 2009 ble kalt ”Senter for fremragende utdanning” (SFU). Datamaterialet er hentet fra policydokumenter, høringsuttalelser, komitévurderinger, søknadspapirer, samt intervjudata med 15 ulike aktører sentrale i etableringsprosessene.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2013-10
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.subjectHøyere utdanningnb_NO
dc.titleEvaluering av etablering av ordning med Senter for fremragende utdanning (SFU): En kvalitativ analyse av aktørenes erfaringer og vurderingernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge