Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorSeland, Idunn
dc.contributor.authorOpheim, Vibeke
dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorRøsdal, Trude
dc.date.accessioned2015-03-28T21:38:43Z
dc.date.available2015-03-28T21:38:43Z
dc.date.issued2014-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0058-5
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280387
dc.description.abstractPå oppdrag fra Utdanningsdirektoratet har NIFU gjennomført en evaluering av åtte av de nasjonale sentrene i opplæringen. Sentrene er opprettet for å bistå utdanningsmyndighetene i gjennomføringen av utdanningspolitikken og utviklingen av kvaliteten i opplæringen, og evalueringen gir svar på sentrenes rolle og funksjon innen disse ansvarsområdene.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-49
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectUtdanningspolitikknb_NO
dc.titleEvaluering av de nasjonale sentrene i opplæringen: Evaluering av åtte nasjonale sentre i et styrings- og brukerperspektivnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge