dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.contributor.author | Seland, Idunn | |
dc.contributor.author | Opheim, Vibeke | |
dc.contributor.author | Carlsten, Tone Cecilie | |
dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Røsdal, Trude | |
dc.date.accessioned | 2015-03-28T21:38:43Z | |
dc.date.available | 2015-03-28T21:38:43Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0058-5 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280387 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Utdanningsdirektoratet har NIFU gjennomført en evaluering av åtte av de nasjonale sentrene i opplæringen. Sentrene er opprettet for å bistå utdanningsmyndighetene i gjennomføringen av utdanningspolitikken og utviklingen av kvaliteten i opplæringen, og evalueringen gir svar på sentrenes rolle og funksjon innen disse ansvarsområdene. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2014-49 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Utdanningspolitikk | nb_NO |
dc.title | Evaluering av de nasjonale sentrene i opplæringen: Evaluering av åtte nasjonale sentre i et styrings- og brukerperspektiv | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |