dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.date.accessioned | 2015-03-26T19:47:44Z | |
dc.date.available | 2015-03-26T19:47:44Z | |
dc.date.issued | 2014-09-29 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-327-0035-6 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280316 | |
dc.description.abstract | Rapporten presenterer resultater fra en spørreundersøkelse, Deltakerundersøkelsen 2014, rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke hvordan de som har tatt videreutdanning, har opplevd studiet de har fulgt, hvordan tilretteleggingen har vært på skolen de jobber ved, og hvilke endringer studiet har ført til i deres arbeid. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2014-36 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Etter- og videreutdanning | nb_NO |
dc.title | Deltakerundersøkelsen 2014: Resultater av en spørreundersøkelse blant ansatte i skolen som har tatt videreutdanning i regi av strategien "Kompetanse for kvalitet" | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |