Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHolen, Solveig
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.date.accessioned2015-03-23T17:02:47Z
dc.date.available2015-03-23T17:02:47Z
dc.date.issued2014-06-24
dc.identifier.isbn978-82-327-0008-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280138
dc.description.abstractMålet med denne undersøkelsen har vært å kartlegge forskning og kunnskap som handler om læring for barn med psykisk utviklingshemning. Generelt viser gjennomgangen at det finnes et betydelig antall studier om barn med psykisk utviklingshemning og læring, og at mange tiltak, verktøy og undervisningsmetoder er utviklet for denne målgruppen. Når disse studiene deles inn etter tema er det imidlertid i mange tilfeller for få studier til å belyse de ulike temaene i tilstrekkelig grad.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-21
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectPsykisk utviklingshemningnb_NO
dc.subjectSpesialundervisningnb_NO
dc.titleForskning om læring hos barn med utviklingshemning: En kunnskapsoversiktnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge