Fem år etter grunnskolen: Kompetanseoppnåelse i videregående opplæring og overgangen til høyere utdanning og arbeid før og etter Kunnskapsløftet
dc.contributor.author | Frøseth, Mari Wigum | |
dc.contributor.author | Vibe, Nils | |
dc.date.accessioned | 2015-03-21T20:02:56Z | |
dc.date.available | 2015-03-21T20:02:56Z | |
dc.date.issued | 2014-03 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-980-7 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280075 | |
dc.description.abstract | Analysene i denne rapporten er en videreføring av NIFUs evaluering av Kunnskapsløftet basert på oppdaterte data, slik at de to siste grunnskolekullene før reformen og de to første etter kan følges gjennom fem år. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2014-3 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Reformer | nb_NO |
dc.subject | Grunnopplæring | nb_NO |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.title | Fem år etter grunnskolen: Kompetanseoppnåelse i videregående opplæring og overgangen til høyere utdanning og arbeid før og etter Kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
1 - Reports / Rapporter [995]
NIFU Report Series