Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFrøseth, Mari Wigum
dc.contributor.authorVibe, Nils
dc.date.accessioned2015-03-21T20:02:56Z
dc.date.available2015-03-21T20:02:56Z
dc.date.issued2014-03
dc.identifier.isbn978-82-7218-980-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280075
dc.description.abstractAnalysene i denne rapporten er en videreføring av NIFUs evaluering av Kunnskapsløftet basert på oppdaterte data, slik at de to siste grunnskolekullene før reformen og de to første etter kan følges gjennom fem år.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-3
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectReformernb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.titleFem år etter grunnskolen: Kompetanseoppnåelse i videregående opplæring og overgangen til høyere utdanning og arbeid før og etter Kunnskapsløftetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge