dc.contributor.author | Næss, Terje | |
dc.contributor.author | Støren, Liv Anne | |
dc.contributor.author | Kaloudis, Aris | |
dc.date.accessioned | 2015-03-19T14:27:03Z | |
dc.date.available | 2015-03-19T14:27:03Z | |
dc.date.issued | 2009-05 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-625-7 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279766 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Kunnskapsdepartementet gjennomførte NIFU STEP et større prosjekt med formål å undersøke hvilke rammebetingelser som påviker investeringer i kompetanse i Norge og internasjonalt. Resultatene fra dette prosjektet er dokumentert i tre rapporter. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;2009-18 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Livslang læring | nb_NO |
dc.title | Lifelong learning and work-related training in Norway – an international perspective: Final report from the project ”Framework conditions for investments in training” | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |