Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.contributor.authorStøren, Liv Anne
dc.contributor.authorKaloudis, Aris
dc.date.accessioned2015-03-19T14:27:03Z
dc.date.available2015-03-19T14:27:03Z
dc.date.issued2009-05
dc.identifier.isbn978-82-7218-625-7
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279766
dc.description.abstractPå oppdrag fra Kunnskapsdepartementet gjennomførte NIFU STEP et større prosjekt med formål å undersøke hvilke rammebetingelser som påviker investeringer i kompetanse i Norge og internasjonalt. Resultatene fra dette prosjektet er dokumentert i tre rapporter.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2009-18
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLivslang læringnb_NO
dc.titleLifelong learning and work-related training in Norway – an international perspective: Final report from the project ”Framework conditions for investments in training”nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge