Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorArnesen, Clara Åse
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.date.accessioned2015-03-16T17:21:12Z
dc.date.available2015-03-16T17:21:12Z
dc.date.issued2010-10
dc.identifier.isbn978-82-7218-706-3
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279401
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten er å studere nærmere noen av de utfordringer nyutdannede allmennlærere møter både mht å få en lærerjobb og til selve utøvelsen av læreryrket.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;32-2010
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLærerutdanningnb_NO
dc.subjectArbeidsmarkedstilpasningnb_NO
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.titleFra lærerutdanning til skole: En undersøkelse blant nyutdannede allmennlærere i 2009nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge