dc.contributor.author | Arnesen, Clara Åse | |
dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.date.accessioned | 2015-03-16T17:21:12Z | |
dc.date.available | 2015-03-16T17:21:12Z | |
dc.date.issued | 2010-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-706-3 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279401 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne rapporten er å studere nærmere noen av de utfordringer nyutdannede allmennlærere møter både mht å få en lærerjobb og til selve utøvelsen av læreryrket. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;32-2010 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Lærerutdanning | nb_NO |
dc.subject | Arbeidsmarkedstilpasning | nb_NO |
dc.subject | Kvalitet | nb_NO |
dc.title | Fra lærerutdanning til skole: En undersøkelse blant nyutdannede allmennlærere i 2009 | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |