Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorArnesen, Clara Åse
dc.contributor.authorWaagene, Erica
dc.date.accessioned2015-03-15T19:41:41Z
dc.date.available2015-03-15T19:41:41Z
dc.date.issued2010-09
dc.identifier.isbn978-82-7218-689-9
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279209
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten er å belyse noen sider ved kompetansesituasjonen i energisektoren. I dette notatet har vi først sett på søkningen til studiene og studentenes gjennomføring, fordi dette er kritiske faktorer for tilgangen på kvalifisert personell som kan jobbe i energisektoren. I tillegg avhenger kvaliteten på kandidatene av kompetansen til dem som underviser i fagmiljøene, både med hensyn til den generelle fagkompetansen, men i særlig grad gjelder det den spesifikke kompetanse i elkraftfagene. I rapportens andre del ser vi derfor på personalsituasjonen ved læresteder som tilbyr utdanning innen elkraft.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;24-2010
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectNæringslivnb_NO
dc.subjectGjennomstrømningnb_NO
dc.subjectEnergi og miljønb_NO
dc.titleKompetanse til energibedrifter: En undersøkelse av ingeniørutdanning i elkraftnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge