Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFrøseth, Mari Wigum
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorVibe, Nils
dc.date.accessioned2015-03-15T19:17:38Z
dc.date.available2015-03-15T19:17:38Z
dc.date.issued2010-07
dc.identifier.isbn978-82-7218-698-1
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279203
dc.description.abstractDenne rapporten omhandler søkning til, opptak i samt gjennomføring av videregående opplæring, med særlig vekt på overgangen fra det andre til det tredje året. Prosjektet er en del av evalueringen av utdanningsreformen Kunnskapsløftet. Utdanningsdirektoratet har gitt Norsk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU STEP) i oppdrag å foreta en evaluering av reformen. I denne rapporten presenteres resultater fra to delprosjekter, som omhandler tilbudsstruktur, gjennomføring og kompetanseoppnåelse i videregående opplæring. Det er tidligere utgitt to rapporter innenfor disse delprosjektene og dette er den tredje.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;21-2010
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectReformernb_NO
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.subjectOvergangernb_NO
dc.titleEn, to...tre? Den vanskelige overgangen: Evaluering av Kunnskapsløftet. Fra andre til tredje år i videregående opplæringnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge