Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.date.accessioned2021-07-07T11:03:08Z
dc.date.available2021-07-07T11:03:08Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.isbn978-82-327-0512-2
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2763749
dc.description.abstractNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) har en rammeavtale for 2021–2025 med Utdanningsdirektoratet om å gjennomføre halvårlige spørreundersøkelser rettet mot skoler og skoleeiere. Undersøkelsene er kjent som Utdanningsdirektoratets spørringer. Temaene for de enkelte undersøkelsene avtales fra gang til gang og skal dekke Utdanningsdirektoratets kunnskapsbehov til enhver tid. Resultatene fra undersøkelsene offentliggjøres i NIFUs ordinære rapportserie og foreligger nedlastbare i PDF-format på Utdanningsdirektoratets og NIFUs hjemmesider. Dette arbeidsnotat består av tilleggsanalyser knyttet til elever med null grunnskolepoeng, som var ett av temaene for spørringene våren 2021.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2021:7
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectGrunnskolepoengen_US
dc.subjectSpørringer Skole-Norgeen_US
dc.titleElever med null grunnskolepoeng: Tilleggsanalyser av Utdanningsdirektoratets spørringer til Skole-Norgeen_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber57en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal