dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.date.accessioned | 2015-01-28T15:45:33Z | |
dc.date.available | 2015-01-28T15:45:33Z | |
dc.date.issued | 2005-07 | |
dc.identifier.issn | 1504-1832 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/274960 | |
dc.description.abstract | Som et ledd i NTNUs strategi for tverrfaglighet, og for å styrke studentenes kompetanse i å samarbeide på tvers av fag, har NTNU opprettet studieemnet «Eksperter i Team» (EiT) for mastergradsstudentene. Foreløpig er dette emnet, som er på 7,5 studiepoeng, obligatorisk for alle sivilingeniørstudenter og for alle studenter ved Historisk-filosofisk fakultet, men på sikt skal det innføres i alle mastergrader. Undervisningen i EiT er organisert i klasser (landsbyer) på 25 studenter, og studentene arbeider i tverrfaglige grupper på fem med prosjektoppgaver. Evalueringen er basert på en spørreskjemaundersøkelse blant studentene, intervjuer og observasjoner av arbeidet i landsbyene. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP skriftserie;10-2005 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.title | Eksperter i team: En evaluering av et tverrfaglig emne ved NTNU gjennomført våren 2005 | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.relation.project | NTNU | nb_NO |