Show simple item record

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.date.accessioned2015-01-28T15:45:33Z
dc.date.available2015-01-28T15:45:33Z
dc.date.issued2005-07
dc.identifier.issn1504-1832
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/274960
dc.description.abstractSom et ledd i NTNUs strategi for tverrfaglighet, og for å styrke studentenes kompetanse i å samarbeide på tvers av fag, har NTNU opprettet studieemnet «Eksperter i Team» (EiT) for mastergradsstudentene. Foreløpig er dette emnet, som er på 7,5 studiepoeng, obligatorisk for alle sivilingeniørstudenter og for alle studenter ved Historisk-filosofisk fakultet, men på sikt skal det innføres i alle mastergrader. Undervisningen i EiT er organisert i klasser (landsbyer) på 25 studenter, og studentene arbeider i tverrfaglige grupper på fem med prosjektoppgaver. Evalueringen er basert på en spørreskjemaundersøkelse blant studentene, intervjuer og observasjoner av arbeidet i landsbyene.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP skriftserie;10-2005
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.titleEksperter i team: En evaluering av et tverrfaglig emne ved NTNU gjennomført våren 2005nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectNTNUnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge