NHOs Kompetansebarometer: Temanotat 4-2014. Skole-næringslivssamarbeid
dc.contributor.author | Carlsten, Tone Cecilie | |
dc.contributor.author | Rørstad, Kristoffer | |
dc.contributor.author | Børing, Pål | |
dc.contributor.author | Solberg, Espen | |
dc.date.accessioned | 2014-12-26T08:18:31Z | |
dc.date.available | 2014-12-26T08:18:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/273532 | |
dc.description.abstract | Samarbeid mellom skole og næringsliv utgjør en stor del av dagens kompetansepolitikk. En større kartlegging blant Næringslivets Hovedorganisasjons (NHO) medlemsbedrifter viser at samarbeid i eller rettet mot virksomhetene fremheves av bedriftslederne. Næringslivet som konkretiseringsarena av skolefaglige tema synes å være viktigere enn hospiteringsordningene for lærere. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Temanotat;4-2014 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.title | NHOs Kompetansebarometer: Temanotat 4-2014. Skole-næringslivssamarbeid | nb_NO |
dc.type | Others | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
3 - Insight / Innsikt [215]
Policy Briefs on Research and Education