dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Hermstad, Ingrid Holmedahl | |
dc.contributor.author | Hybertsen, Ingunn Dahler | |
dc.contributor.author | Lynnebakke, Brit | |
dc.contributor.author | Vika, Karl Solbue | |
dc.contributor.author | Smedsrud, Jørgen | |
dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.contributor.author | Federici, Roger André | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T08:05:57Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T08:05:57Z | |
dc.date.issued | 2021-03 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-646-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2733034 | |
dc.description.abstract | Den 12. mars 2020 stengte alle landets grunnskoler på grunn av COVID-19 pandemien. I denne rapporten presenteres resultater fra en bred gjennomgang av foreliggende studier knyttet til pandemien og grunnskolenes håndtering, sammen med resultater fra et omfattende egeninnsamlet datamateriale. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning og NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapport; | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Koronapandemien i grunnskolen - håndtering og konsekvenser | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |