Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorOlsen, Dorothy Sutherland
dc.date.accessioned2021-02-15T21:02:00Z
dc.date.available2021-02-15T21:02:00Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0488-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2728210
dc.description.abstractPå oppdrag fra Kompetanse Norge har NIFU laget en kunnskapsoppsummering over internasjonal og nasjonal forskning om betydningen av ulike dimensjoner i fleksibel opplæring og betydningen av fleksibilitet i opplæringen for læring og andre utfall. Rapporten presenterer og oppsummerer inkluderte kunnskapsoppsummeringer, primærstudier og identifiserer kunnskapshull.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:29
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectFleksibel opplæringen_US
dc.subjectKunnskapsoppsummeringen_US
dc.titleFleksibel opplæring for voksne : En kunnskapsoppsummeringen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber95en_US
dc.relation.projectKompetanse Norgeen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal