Show simple item record

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorNesje, Kjersti
dc.contributor.authorReegård, Kaja
dc.date.accessioned2021-01-27T18:50:38Z
dc.date.available2021-01-27T18:50:38Z
dc.date.issued2021-01
dc.identifier.isbn978-82-327-0494-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2725062
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten er todelt. Det ene er å presentere best-practice innen praksisstudier for sykepleiestudenter. Det andre formålet er å undersøke hvilken rolle læringsutbyttebeskrivelser og praksisavtaler har i å regulere hvordan praksisstudier gjennomføres. Rapporten er skrevet på oppdrag fra Norsk Sykepleierforbund (NSF).en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2021:1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSykepleierstudenteren_US
dc.subjectPraksisstudieren_US
dc.subjectLæringsutbytteen_US
dc.titleHvordan sikre at sykepleiestudentene oppnår læringsutbytter i praksisstudiene : Jakten på gode eksempleren_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber56en_US
dc.relation.projectNorsk Sykepleierforbunden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal