Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorNesje, Kjersti
dc.contributor.authorReegård, Kaja
dc.date.accessioned2021-01-27T18:50:38Z
dc.date.available2021-01-27T18:50:38Z
dc.date.issued2021-01
dc.identifier.isbn978-82-327-0494-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2725062
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten er todelt. Det ene er å presentere best-practice innen praksisstudier for sykepleiestudenter. Det andre formålet er å undersøke hvilken rolle læringsutbyttebeskrivelser og praksisavtaler har i å regulere hvordan praksisstudier gjennomføres. Rapporten er skrevet på oppdrag fra Norsk Sykepleierforbund (NSF).en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2021:1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSykepleierstudenteren_US
dc.subjectPraksisstudieren_US
dc.subjectLæringsutbytteen_US
dc.titleHvordan sikre at sykepleiestudentene oppnår læringsutbytter i praksisstudiene : Jakten på gode eksempleren_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber56en_US
dc.relation.projectNorsk Sykepleierforbunden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal