dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.contributor.author | Nesje, Kjersti | |
dc.contributor.author | Reegård, Kaja | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T18:50:38Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T18:50:38Z | |
dc.date.issued | 2021-01 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0494-1 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2725062 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne rapporten er todelt. Det ene er å presentere best-practice innen praksisstudier for sykepleiestudenter. Det andre formålet er å undersøke hvilken rolle læringsutbyttebeskrivelser og praksisavtaler har i å regulere hvordan praksisstudier gjennomføres. Rapporten er skrevet på oppdrag fra Norsk Sykepleierforbund (NSF). | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2021:1 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Sykepleierstudenter | en_US |
dc.subject | Praksisstudier | en_US |
dc.subject | Læringsutbytte | en_US |
dc.title | Hvordan sikre at sykepleiestudentene oppnår læringsutbytter i praksisstudiene: Jakten på gode eksempler | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 56 | en_US |
dc.relation.project | Norsk Sykepleierforbund | en_US |