Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorBungum, Berit
dc.contributor.authorSølberg, Jan
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.date.accessioned2020-11-26T06:41:20Z
dc.date.available2020-11-26T06:41:20Z
dc.date.issued2020-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0489-7(trykk)
dc.identifier.isbn978-82-327-0478-1(online)
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2689661
dc.description.abstractNIFU evaluerer den nasjonale strategien Tett på realfag på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Strategien skal bidra til økt kompetanse i realfag for barnehage og grunnopplæring i perioden 2015–2019. Dette er den tredje delrapporten fra evalueringen og omhandler ulike sider ved implementeringen av strategien.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:20
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectBarnehageen_US
dc.subjectGrunnopplæringen_US
dc.subjectTett på realfagen_US
dc.subjectNasjonal strategien_US
dc.titleEvalueringen av Tett på realfag. Implementeringen fortsetter. Delrapport 3. Nasjonal strategi for realfag i barnehagen og grunnopplæringen (2015–2019)en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber126en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal