Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.date.accessioned2020-06-17T06:01:10Z
dc.date.available2020-06-17T06:01:10Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0451-4
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2658313
dc.description.abstractNIFU har gjennomført en studie hvor vi har fulgt elevene som begynte i videregående opplæring i Østfold fylkeskommune i august 2016 gjennom tre og et halvt år. Formålet med prosjektet er å etablere en bedre forståelse av hva som forklarer kompetanseoppnåelse. Videre er formålet å bidra til bedre gjennomføring på de videregående skolene i Østfold. Dette er sluttrapporten fra prosjektet, delrapport 1 ble utgitt i 2017 og delrapport 2 i 2019.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:3
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.subjectGjennomføringen_US
dc.subjectKompetanseoppnåelseen_US
dc.subjectGjennomføringen_US
dc.subjectØstfold fylkeskommuneen_US
dc.titleGjennom tre år i videregående: Gjennomføring i videregående opplæring i Østfold 2016–2019. Sluttrapporten_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber132en_US
dc.relation.projectØstfold fylkeskommuneen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal