Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSandsør, Astrid Marie Jorde
dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.contributor.authorSkålholt, Asgeir
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.date.accessioned2020-06-12T05:43:40Z
dc.date.available2020-06-12T05:43:40Z
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.isbn978-82-327-0466-8
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2657792
dc.description.abstractDet foreliggende arbeidsnotatet fra NIFU er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet og er tredje delrapportering i det fireårige prosjektet «Evaluering av norm for lærertetthet». Arbeidsnotatet inkluderer en analyse av relevante mål fra grunnskolens informasjonssystem (GSI) over tid og en analyse av en spørreundersøkelse til skoleledere og skoleeiere om norm for lærertetthet. Rapporten omhandler innføringen av lærernormen, følger av normen, hvordan ekstra lærerressurser benyttes ved skolene og hvordan skoleledere og skoleeiere opplever lærernormen. Arbeidsnotatet legger vekt på å kartlegge data deskriptivt, og vil bli brukt som et grunnlag for mer dyptgående og drøftende analyser i senere rapporteringer.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2020:2
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectEvalueringen_US
dc.subjectNorm for lærertettheten_US
dc.subjectGSIen_US
dc.subjectSpørreundersøkelseen_US
dc.titleEvaluering av norm for lærertetthet: Analyse av GSI og spørreundersøkelse til skoleledere og skoleeiere. Tredje delrapporteringen_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber70en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal