Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkjelbred, Siv-Elisabeth
dc.contributor.authorDaus, Stephan
dc.date.accessioned2020-05-04T12:43:05Z
dc.date.available2020-05-04T12:43:05Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2653212
dc.description.abstractMed digitalisering av skolen, har det blitt økt tilgang på digitale ressurser, herunder digitale læringsspill. Dagens elever er vokst opp med spill og underholdning, og ønsker slike elementer også i læringsverktøy. Et viktig spørsmål er om læringsspill øker elevens motivasjon, og gir det samme, eller bedre, læringsutbytte som mer tradisjonell undervisning? NIFU har gjennom et randomisert, kontrollert eksperiment (RCT) studert utbyttet av å bruke et simuleringsspill i valgfaget markedsføring og ledelse i videregående. Her gir vi innblikk i de foreløpige funnene.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2020:1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLæringsspillen_US
dc.subjectDigitaliseringen_US
dc.subjectSkolenen_US
dc.titleLæringsspill er populært, men utbyttet usikkerten_US
dc.typeOthersen_US
dc.source.pagenumber5en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal