Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorRamberg, Inge
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.date.accessioned2020-03-16T11:15:21Z
dc.date.available2020-03-16T11:15:21Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.isbn978-82-327-0456-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2646934
dc.description.abstractDen foreliggende rapporten presenterer resultater fra en litteraturkartlegging og en intervjubasert pilotundersøkelse. Rapporten belyser aktuelle årsaksfaktorer for endringer i elevenes engasjement og motivasjon for matematikk og naturfag ved overgangen mellom barneskolen og ungdomsskolen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:6
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectNaturfag og matematikken_US
dc.subjectLItteraturkartleggingen_US
dc.subjectPilotundersøkelseen_US
dc.subjectMotivasjonen_US
dc.titleNorske elevers engasjement og motivasjon i naturfag og matematikk : Litteraturkartlegging og pilotundersøkelseen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber76en_US
dc.relation.projectNTNU/ Nasjonalt senter for realfagsrekrutteringen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal