Show simple item record

dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorRamberg, Inge
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.date.accessioned2020-03-16T11:15:21Z
dc.date.available2020-03-16T11:15:21Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.isbn978-82-327-0456-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2646934
dc.description.abstractDen foreliggende rapporten presenterer resultater fra en litteraturkartlegging og en intervjubasert pilotundersøkelse. Rapporten belyser aktuelle årsaksfaktorer for endringer i elevenes engasjement og motivasjon for matematikk og naturfag ved overgangen mellom barneskolen og ungdomsskolen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:6
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectNaturfag og matematikken_US
dc.subjectLItteraturkartleggingen_US
dc.subjectPilotundersøkelseen_US
dc.subjectMotivasjonen_US
dc.titleNorske elevers engasjement og motivasjon i naturfag og matematikk : Litteraturkartlegging og pilotundersøkelseen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber76en_US
dc.relation.projectNTNU/ Nasjonalt senter for realfagsrekrutteringen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal