dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.contributor.author | Hybertsen, Ingunn Dahler | |
dc.contributor.author | Røsdal, Trude | |
dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Federici, Roger André | |
dc.date.accessioned | 2020-01-07T14:04:01Z | |
dc.date.available | 2020-01-07T14:04:01Z | |
dc.date.issued | 2019-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-605-6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2635151 | |
dc.description.abstract | Dette er sluttrapport i evalueringen av den nasjonale rektorutdanningen i perioden fra 2015 til 2019. I rapporten følger vi opp mange av de samme resultatene fra de to delrapportene fra 2017 og 2018, særlig deltagerundersøkelsen som hvert kull har mottatt ved starten og i etterkant av utdanningen. Den kvantitative undersøkelsen inkluderer også kontrollutvalg. Den kvalitative undersøkelsen omfatter et utvalg case-skoler med tre besøk over tid og analyser av intervjudata samlet inn fra skoleledere, lærere og skoleeiere. I tillegg har vi gjennomført intervjuer med to av tilbyderne, og samlet inn skriftlige sluttoppgaver fra et utvalg deltakere. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning og NIFU | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.subject | Nasjonal rektorutdanning | nb_NO |
dc.title | Evaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015–2019: Sluttrapport | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 120 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |