Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.date.accessioned2019-12-16T09:08:32Z
dc.date.available2019-12-16T09:08:32Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0429-3
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2633340
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra spørreundersøkelsen Deltakerundersøkelsen 2019 og fra en intervjuundersøkelse rettet mot skoleledere og -eiere. Deltakerundersøkelsen 2019 er rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av videreutdanningen de har tatt. I denne rapporten er fokus på de som har studert Profesjonsfaglig Digital Kompetanse.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019:21
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelsenb_NO
dc.subjectProfesjonsfaglig digital kompetansenb_NO
dc.subjectSkolelederenb_NO
dc.subjectSkoleeierenb_NO
dc.titleDeltakerundersøkelsen for «Profesjonsfaglig Digital Kompetanse»nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber73nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal