dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Smedsrud, Jørgen | |
dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.contributor.author | Tømte, Cathrine | |
dc.date.accessioned | 2019-12-16T09:08:32Z | |
dc.date.available | 2019-12-16T09:08:32Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0429-3 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2633340 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra spørreundersøkelsen Deltakerundersøkelsen 2019 og fra en intervjuundersøkelse rettet mot skoleledere og -eiere. Deltakerundersøkelsen 2019 er rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av videreutdanningen de har tatt. I denne rapporten er fokus på de som har studert Profesjonsfaglig Digital Kompetanse. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2019:21 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Deltakerundersøkelse | nb_NO |
dc.subject | Profesjonsfaglig digital kompetanse | nb_NO |
dc.subject | Skoleledere | nb_NO |
dc.subject | Skoleeiere | nb_NO |
dc.title | Deltakerundersøkelsen for «Profesjonsfaglig Digital Kompetanse» | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 73 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |