Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.date.accessioned2019-11-14T08:31:22Z
dc.date.available2019-11-14T08:31:22Z
dc.date.issued2019-11-14
dc.identifier.isbn978-82-327-0424-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2628426
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen for lærere 2019, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som tok videreutdanning i studieåret 2018/2019 i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Formålet med strategien er å bedre elevenes læring gjennom å styrke lærernes kompetanse. I alt 7208 lærere fikk tilbud om å ta videreutdanning i 2018/2019. Alle disse ble invitert til å være med i Deltakerundersøkelsen. Totalt 59 prosent svarte.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019-19
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDeltakerundersøkelsen for lærere 2019nb_NO
dc.typeReportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal