Deltakerundersøkelsen for lærere 2019
dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.date.accessioned | 2019-11-14T08:31:22Z | |
dc.date.available | 2019-11-14T08:31:22Z | |
dc.date.issued | 2019-11-14 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0424-8 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2628426 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen for lærere 2019, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som tok videreutdanning i studieåret 2018/2019 i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Formålet med strategien er å bedre elevenes læring gjennom å styrke lærernes kompetanse. I alt 7208 lærere fikk tilbud om å ta videreutdanning i 2018/2019. Alle disse ble invitert til å være med i Deltakerundersøkelsen. Totalt 59 prosent svarte. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2019-19 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Deltakerundersøkelsen for lærere 2019 | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
1 - Reports / Rapporter [987]
NIFU Report Series