Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.date.accessioned2019-10-25T06:05:17Z
dc.date.available2019-10-25T06:05:17Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0427-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2624310
dc.description.abstractDenne rapporten handler om elevene som gikk i tiende klasse i en kommunal grunnskole i Bergen skoleåret 2013-2014. NIFU har fulgt disse elevene ut av grunnskolen og gjennom fire år i videregående opplæring frem til våren 2018. Bakgrunnen for studien er at NIFU deltar i et internasjonalt forskningsprosjekt, International Study of City Youth (ISCY), som gjennomføres i en rekke byer i verden. Studiens hensikt er bl.a. å etablere komparativ kunnskap om den betydningen ulike skoler og utdanningssystemer kan ha for kompetanseoppnåelse i videregående opplæring.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019:20
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectInternational Study of City Youth (ISCY)nb_NO
dc.subjectFINNUTnb_NO
dc.subjectSpørreundersøkelsenb_NO
dc.subjectTiendeklasseelevernb_NO
dc.titleKarakterene fra tiende betyr (nesten) alt : Om gjennomføring, kompetanseoppnåelse og slutting i videregående opplæring gjennom fire år for unge som gikk ut av ungdomsskolen i Bergen våren 2014nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber76nb_NO
dc.relation.projectNorges forskningsrådnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal