dc.contributor.author | Sandsør, Astrid Marie Jorde | |
dc.contributor.author | Daus, Stephan | |
dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.contributor.author | Reiling, Rune Borgan | |
dc.contributor.author | Salvanes, Kari Vea | |
dc.contributor.author | Skålholt, Asgeir | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.date.accessioned | 2019-10-23T08:18:06Z | |
dc.date.available | 2019-10-23T08:18:06Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0432-3 | |
dc.identifier.issn | 1894-8200 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2623850 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Utdanningsdirektoratet evaluerer NIFU norm for lærertetthet. Utdanningsdirektoratet har opprettet en referansegruppe for evalueringen, og dette arbeidsnotatet, som baserer seg på løsningsforslaget til NIFU, er utarbeidet til bruk i forbindelse med et møte i denne gruppen. Formålet med arbeidsnotatet er at referansegruppen skal kunne sette seg inn i evalueringen, og komme med tilbakemeldinger på et tidlig stadium. Arbeidsnotatet beskriver bakgrunnen for evalueringen og de fire arbeidspakkene som inngår i evalueringen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Arbeidsnotat;2019:19 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Evaluering av norm for lærertetthet | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 42 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |