Show simple item record

dc.contributor.authorOlsen, Dorothy Sutherland
dc.contributor.authorBøring, Pål
dc.date.accessioned2019-09-10T14:28:59Z
dc.date.available2019-09-10T14:28:59Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0411-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2614564
dc.description.abstractDette prosjektet er gjennomført av Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) på oppdrag fra Senter for seniorpolitikk, Tekna og Econa. Oppdragsgiverne ønsket et oppdatert kunnskapsgrunnlag som kunne utgjøre en felles referanse for fremtidige tiltak rettet mot seniorer i akademiske yrker. Et mål med rapporten har vært å avdekke eksempler på læringsmodeller som har blitt tatt i bruk i bedrifter hvor Tekna og Econa har medlemmer, samt kartlegge de ansattes og ledernes holdninger til kompetanseutvikling og livslang læring.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019:14
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectKompetanseutviklingnb_NO
dc.subjectLivslang læringnb_NO
dc.subjectSeniorernb_NO
dc.subjectAkademikeryrkernb_NO
dc.titleKompetanseutvikling og livslang læring blant seniorer innenfor akademikeryrkernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber83nb_NO
dc.relation.projectSenter for Seniorpolitikk i samarbeid med Tekna og Econanb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal