dc.contributor.author | Karlsen, Rita | |
dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2019-06-28T13:45:53Z | |
dc.date.available | 2019-06-28T13:45:53Z | |
dc.date.issued | 1993-09 | |
dc.identifier.isbn | 82-7218-297-1 | |
dc.identifier.issn | 0802-9342 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2602845 | |
dc.description.abstract | I rapportens generelle del diskuteres ulike sider av studiekvalitetsbegrepet i høyere utdanning, ulike evalueringsformer og prosedyrer, samt hvilke prosedyrer den norske evalueringsmodellen inkluderer; selvevaluering og ekstern evaluering - Peer Review.
Rapportens spesielle del er en nærmere analyse av selvevalueringsprosessen i evalueringen av økonomisk-administrative fag. Det diskuteres hvordan selvevalueringsprosessen har vært organisert og hvilke utfall ulike organiseringer har fått på prosessen så langt. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NAVFs utredningsinstitutt | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NAVF-rapport;1993-9 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Å organisere kvalitet? - En studie av selvevalueringsprosessen i økonomisk-administrativ utdanning | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |