Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDaus, Stephan
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.date.accessioned2019-06-28T07:48:02Z
dc.date.available2019-06-28T07:48:02Z
dc.date.issued2019-06-28
dc.identifier.isbn978-82-327-0410-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602702
dc.description.abstractFem av landets lærerutdanninger har fått midler fra myndighetene for å styrke utdanningenes arbeid med digital kompetanse. Disse omfatter Universitetet i Sør-øst-Norge (USN), Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet (NTNU), Uni-versitetet i Agder (UiA), Høgskolen i Østfold (HiØ), og Høgskolen i Volda (HVO). Denne rapporten er en kvantitativ kartlegging av lærerutdanningenens arbeid med digital kompetanse, og gjennomført som en spørreundersøkelse til lærerutdannere.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019-13
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleProfesjonsfaglig digital kompetanse i lærerutdanningene. Undersøkelse av tilstand, holdninger og ferdigheter ved fem grunnskolelærerutdanningernb_NO
dc.typeReportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal