Show simple item record

dc.contributor.authorDaus, Stephan
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.date.accessioned2019-06-28T07:48:02Z
dc.date.available2019-06-28T07:48:02Z
dc.date.issued2019-06-28
dc.identifier.isbn978-82-327-0410-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602702
dc.description.abstractFem av landets lærerutdanninger har fått midler fra myndighetene for å styrke utdanningenes arbeid med digital kompetanse. Disse omfatter Universitetet i Sør-øst-Norge (USN), Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet (NTNU), Uni-versitetet i Agder (UiA), Høgskolen i Østfold (HiØ), og Høgskolen i Volda (HVO). Denne rapporten er en kvantitativ kartlegging av lærerutdanningenens arbeid med digital kompetanse, og gjennomført som en spørreundersøkelse til lærerutdannere.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019-13
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleProfesjonsfaglig digital kompetanse i lærerutdanningene. Undersøkelse av tilstand, holdninger og ferdigheter ved fem grunnskolelærerutdanningernb_NO
dc.typeReportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal