dc.contributor.author | Daus, Stephan | |
dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.contributor.author | Tømte, Cathrine | |
dc.date.accessioned | 2019-06-28T07:48:02Z | |
dc.date.available | 2019-06-28T07:48:02Z | |
dc.date.issued | 2019-06-28 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0410-1 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2602702 | |
dc.description.abstract | Fem av landets lærerutdanninger har fått midler fra myndighetene for å styrke utdanningenes arbeid med digital kompetanse. Disse omfatter Universitetet i Sør-øst-Norge (USN), Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet (NTNU), Uni-versitetet i Agder (UiA), Høgskolen i Østfold (HiØ), og Høgskolen i Volda (HVO). Denne rapporten er en kvantitativ kartlegging av lærerutdanningenens arbeid med digital kompetanse, og gjennomført som en spørreundersøkelse til lærerutdannere. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2019-13 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Profesjonsfaglig digital kompetanse i lærerutdanningene. Undersøkelse av tilstand, holdninger og ferdigheter ved fem grunnskolelærerutdanninger | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |