Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorThrondsen, Inger
dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorBjörnsson, Julius Kristjan
dc.date.accessioned2019-06-19T08:49:45Z
dc.date.available2019-06-19T08:49:45Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2601320
dc.description.abstractOECDs Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2018 er en internasjonal komparativ undersøkelse blant lærere og skoleledere. Studien kaster lys over temaer og forhold som anses som sentrale for undervisning og læring på ungdomstrinnet, som blant annet kompetanseutvikling, undervisningssyn og vurderingsformer, skolemiljø og skoleledelse. TALIS-undersøkelsen ble gjennomført for tredje gang våren 2018.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherInstitutt for lærerutdanning og skoleforskning (ILS) og NIFU (Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning)nb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTALIS 2018 : Første hovedfunn fra ungdomstrinnetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber34nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • 9 - Other / Annet [195]
    Dissertations, conference papers, annual reports, other reports etc.

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal