Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRønsen, Ester
dc.date.accessioned2019-01-08T11:38:52Z
dc.date.available2019-01-08T11:38:52Z
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2579664
dc.description.abstractResultatet fra skolebidragsindikatorene for 2017-18 viser at skolebidraget fra Finnmarks videregående skoler til elever på studieforberedende utdanningsprogram er negativt for både andel elever som fullfører skoleåret og andel elever som består i alle fag. For elever på yrkesfaglig utdanningsprogram er skolebidraget ikke signifikant forskjellig fra landsgjennomsnittet for andelen som har fullført skoleåret og andelen som har bestått i alle fag. For yrkesfag er dette en forbedring, da skolebidraget tidligere år har vært lavere enn landsgjennomsnittet for disse to indikatorene. Skolebidraget til læringsutbytte målt med karakterer er ikke forskjellig fra landsgjennomsnittet, uavhengig av utdanningsprogram.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2018:13
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectSkolebidragsindikatornb_NO
dc.subjectVideregående skolenb_NO
dc.subjectFinnmark fylkeskommunenb_NO
dc.titleSkolebidragsindikatorer for videregående skoler i Finnmark 2017-2018nb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber30nb_NO
dc.relation.projectFinnmark fylkeskommunenb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal