dc.contributor.author | Eeg-Henriksen, Fride | |
dc.date.accessioned | 2018-03-16T11:55:03Z | |
dc.date.available | 2018-03-16T11:55:03Z | |
dc.date.issued | 1983-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2490856 | |
dc.description.abstract | NAVF's utredningsinstitutt presenterer her resultater av en undersøkelse av elevers utdannings- og yrkesplaner, motiver for disse planene og hindringer som oppleves for å realisere dem. Spesielt tar vi opp forholdet mellom kortsiktige og langsiktige utdanningsplaner og hvilke strategier som velges for å virkeliggjøre de langsiktige planene. Undersøkelsen tar også opp hvor elevene kan tenkes å ha hentet sin kunnskap om videre utdanning og framtidig yrke fra, og hva de mener bør gjøres for å gi informasjon om dette i den videregående skolen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NAVFs utredningsinstitutt | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NAVF-melding;1983-7 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Fra skolegang til poengsamling | nb_NO |
dc.title.alternative | Utdannings- og yrkesplaner blant avgangselever ved allmennfaglig studieretning i videregående skole 1980 | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |