Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEeg-Henriksen, Fride
dc.date.accessioned2018-03-16T11:55:03Z
dc.date.available2018-03-16T11:55:03Z
dc.date.issued1983-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2490856
dc.description.abstractNAVF's utredningsinstitutt presenterer her resultater av en undersøkelse av elevers utdannings- og yrkesplaner, motiver for disse planene og hindringer som oppleves for å realisere dem. Spesielt tar vi opp forholdet mellom kortsiktige og langsiktige utdanningsplaner og hvilke strategier som velges for å virkeliggjøre de langsiktige planene. Undersøkelsen tar også opp hvor elevene kan tenkes å ha hentet sin kunnskap om videre utdanning og framtidig yrke fra, og hva de mener bør gjøres for å gi informasjon om dette i den videregående skolen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNAVFs utredningsinstituttnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNAVF-melding;1983-7
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFra skolegang til poengsamlingnb_NO
dc.title.alternativeUtdannings- og yrkesplaner blant avgangselever ved allmennfaglig studieretning i videregående skole 1980nb_NO
dc.typeReportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal