Show simple item record

dc.contributor.authorEeg-Henriksen, Fride
dc.date.accessioned2018-03-16T11:55:03Z
dc.date.available2018-03-16T11:55:03Z
dc.date.issued1983-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2490856
dc.description.abstractNAVF's utredningsinstitutt presenterer her resultater av en undersøkelse av elevers utdannings- og yrkesplaner, motiver for disse planene og hindringer som oppleves for å realisere dem. Spesielt tar vi opp forholdet mellom kortsiktige og langsiktige utdanningsplaner og hvilke strategier som velges for å virkeliggjøre de langsiktige planene. Undersøkelsen tar også opp hvor elevene kan tenkes å ha hentet sin kunnskap om videre utdanning og framtidig yrke fra, og hva de mener bør gjøres for å gi informasjon om dette i den videregående skolen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNAVFs utredningsinstituttnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNAVF-melding;1983-7
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFra skolegang til poengsamlingnb_NO
dc.title.alternativeUtdannings- og yrkesplaner blant avgangselever ved allmennfaglig studieretning i videregående skole 1980nb_NO
dc.typeReportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal