Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNeset, Tore
dc.date.accessioned2017-08-10T11:50:16Z
dc.date.available2017-08-10T11:50:16Z
dc.date.issued1997-02
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2450420
dc.description.abstractSpørsmålet om studiekvalitet og studieeffektivitet er blitt mer sentralt på 90-tallet,ikke minst på bakgrunn av den sterke økningen i studenttallet. NIFU ser det som en viktig oppgave å øke forståelsen omkring hvilke faktorer som fremmer og hemmer gode studieløp og god læring. Uansett betydningen av tilrettelegging fra lærestedenes side, er det i siste instans studentenes egen innsats og holdninger som er avgjørende. Denne rapporten tar opp noen sammenhenger mellom selvforståelse, motivasjon og mestring blant studentene.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU - Norsk institutt for studier av forskning og utdanningnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU skriftserie;1997:5
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectStudiekvalitetnb_NO
dc.subjectStudieeffektivitetnb_NO
dc.subjectSelvforståelsenb_NO
dc.subjectMotivasjonnb_NO
dc.subjectMestringnb_NO
dc.subjectSpørreskjemaundersøkelsenb_NO
dc.titleSelvforståelse, motivasjon og mestring i studiekarrierennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber47nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal