dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Næss, Terje | |
dc.date.accessioned | 2016-11-07T10:39:00Z | |
dc.date.available | 2016-11-07T10:39:00Z | |
dc.date.issued | 2016-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0216-9 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2419753 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er skrevet på oppdrag for Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen 2016, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes erfaringer med det å ta videreutdanning. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2016:28 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Deltakerundersøkelsen | nb_NO |
dc.subject | Spørreundersøkelse | nb_NO |
dc.subject | Videreutdanning | nb_NO |
dc.subject | Lærere | nb_NO |
dc.title | Deltakerundersøkelsen 2016: Resultater fra en spørreundersøkelse blant ansatte i skolen som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Kompetanse for kvalitet» | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 76 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |