Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSalvanes, Kari Vea
dc.contributor.authorSandsør, Astrid Marie Jorde
dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.date.accessioned2016-04-26T09:13:40Z
dc.date.available2016-04-26T09:13:40Z
dc.date.issued2016-04
dc.identifier.isbn978-82-327-0184-1
dc.identifier.issn1892_2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2387345
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer resultater fra en systematisk litteraturgjennomgang av studier som evaluerer tiltak rettet mot å utvikle barns selvregulering. Hensikten med rapporten har vært å identifisere hvilke av disse tiltakene som kan ha positiv effekt på skoleprestasjoner og akademiske ferdigheter, med særlig vekt på den svakest presterende gruppen gutter.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2016:10
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLitteraturgjennomgangnb_NO
dc.subjectBarnnb_NO
dc.subjectSelvreguleringnb_NO
dc.subjectTiltaknb_NO
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.titleKan tiltak rettet mot selvregulering øke elevers skoleprestasjoner? En systematisk litteraturgjennomgangnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber64nb_NO
dc.relation.projectKunnskapsdepartementetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge