dc.contributor.advisor | | |
dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Reegård, Kaja | |
dc.date.accessioned | 2016-01-18T09:40:49Z | |
dc.date.available | 2016-01-18T09:40:49Z | |
dc.date.issued | 2015-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0155-1 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2374085 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten representerer andre del av prosjektet «Kunnskapsoversikt med utdypende analyser som grunnlag for gjennomgang av tilbudsstrukturen i fag- og yrkesopplæringen». Rapporten tar for seg Kontor- og administrasjonsfaget og IKT Servicefaget, vinklet særlig mot disse fagenes forankring i arbeidslivet. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2015:40 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Kunnskapsoversikt | nb_NO |
dc.subject | Fag- og yrkesopplæringen | nb_NO |
dc.subject | IKT Servicefaget | nb_NO |
dc.subject | Kontor- og administasjonsfaget | nb_NO |
dc.title | Fagopplæring eller statlig utdanning i arbeidslivet? Om lærefagene IKT Service og Kontor- og administrasjon | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 72 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | |