Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorVibe, Nils
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.date.accessioned2015-10-31T11:40:42Z
dc.date.available2015-10-31T11:40:42Z
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2358892
dc.description.abstractOECDs Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2008 var den første større internasjonale komparative undersøkelse blant lærere og skoleledere som kastet lys over temaer og forhold som anses som sentrale for god læring: Kompetanseutvikling, undervisningssyn og vurderingsformer, skoleklima og skoleledelse. Våren 2013 ble data til den andre runden av den internasjonale TALIS-undersøkelsen innhentet. Som i 2008-undersøkelsen er det NIFU som har ansvaret for gjennomføringen i Norge. Undersøkelsen har gitt innsikt i viktige aspekter som kjennetegner læringsmiljø og læreres arbeidsforhold.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-arbeidsnotat;2014:10
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectKompetanseutviklingnb_NO
dc.subjectVurderingsformernb_NO
dc.subjectSkoleledelsenb_NO
dc.subjectSkoleklimanb_NO
dc.subjectLæringsmiljønb_NO
dc.titleResultater fra TALIS 2013. Norske funn fra ungdomstrinnet i internasjonalt lysnb_NO
dc.typeWorking Papernb_NO
dc.source.pagenumber40nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge