dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Salvanes, Kari Vea | |
dc.date.accessioned | 2015-10-30T08:54:40Z | |
dc.date.available | 2015-10-30T08:54:40Z | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0129-2 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2358647 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten presenterer funn fra Deltakerundersøkelsen 2015. Undersøkelsen er rettet mot lærere i skolen som har tatt videreutdanning innenfor satsingen Kompetanse for kvalitet. Satsingen har som mål å gi elevene økt læringsutbytte. Målet skal nås ved å videreutdanne lærere for å styrke deres faglige og fagdidaktiske kompetanse. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2015:26 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Deltakerundersøkelsen | nb_NO |
dc.subject | Kompetanse for kvalitet | nb_NO |
dc.subject | Videreutdanning | nb_NO |
dc.title | Deltakerundersøkelsen 2015: Resultater av en spørreundersøkelse blant ansatte i skolen som har tatt videreutdanning innenfor satsingen «Kompetanse for kvalitet» | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 92 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |