dc.contributor.author | Gulbrandsen, Magnus | |
dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2015-10-10T07:12:42Z | |
dc.date.available | 2015-10-10T07:12:42Z | |
dc.date.issued | 2006-03 | |
dc.identifier.issn | 1504-0887 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2353672 | |
dc.description.abstract | Høgskolen i Østfold har igangsatt et arbeid for å vurdere hvordan skolens realfag kan organiseres og lokaliseres. Bakgrunnen for dette arbeidet er både den nasjonale politiske satsingen på realfag i alle ledd i opplæring og utdanning (Realfag naturligvis), en ambisjon om å realisere det potensial som Høgskolen i Østfold har på realfagsfeltet, samt å initiere en debatt om hvordan faglig organisering på et mer generelt grunnlag kan bidra til å utvikle høgskolen videre på utdannings-, forsknings- og innovasjonsfeltet. | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Høgskolen i Østfold | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-arbeidsnotat;2006:11 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Realfag | nb_NO |
dc.title | Betydningen av organisering for faglig utvikling av Høgskolen i Østfold | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 47 | nb_NO |