dc.contributor.author | Helland, Håvard | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T17:04:58Z | |
dc.date.available | 2015-10-08T17:04:58Z | |
dc.date.issued | 2006-03-15 | |
dc.identifier.issn | 1504-0887 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2353325 | |
dc.description.abstract | I dette notatet vil studieprogresjon og kompetanseoppnåelse i yrkesfagopplæringen i videregående undersøkes. Personene som inngår i undersøkelsen er de som begynte på et grunnkurs høsten 2000 og som seinere er registrert i et lærefag på VK2-nivå enten som lærlinger eller elever. Dette gjelder i underkant av 20 prosent av grunnkurskullet. I hvilken grad disse har avlagt fag- eller svenneprøve innen utgangen av 2004, undersøkes. I tillegg undersøkes det i hvilken grad lærlingene og elevene som har avlagt prøven har bestått. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-arbeidsnotat;2006:9 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.subject | Studieprogresjon | nb_NO |
dc.subject | Kompetanseoppnåelse | nb_NO |
dc.title | Progresjon og kompetanseoppnåelse i yrkesfagopplæring | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 132 | nb_NO |