Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorAndrews, Therese Marie
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorHammer Smedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens Brandi
dc.contributor.authorHermstad, Ingrid Holmedahl
dc.contributor.authorBuland, Trond Hallgeir
dc.contributor.authorBliksvær, Trond
dc.date.accessioned2024-01-09T14:02:21Z
dc.date.available2024-01-09T14:02:21Z
dc.date.created2023-09-14T08:42:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-7570-733-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3110703
dc.description.abstractKompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis startet opp i 2021. Det gjorde også evalueringen av kompetanseløftet, og dette er den andre delrapporten fra evalueringen. Delrapporten omhandler særlig det vi omtaler som kompetanseløftets programteori, universitets- og høgskolesektorens rolle i kompetanseløftet og hvordan arbeidet har foregått frem til nå. Vi identifiserer også noen områder som vi mener det er særlig viktig å være oppmerksom på i det fremtidige arbeidet med kompetanseløftet og evalueringen. Rapporten er basert på intervjuer med representanter for Statsforvalteren, intervjudata fra casestudier og spørreskjemadata og rapporter fra statsforvaltere.
dc.description.abstractEvaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 2
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.titleEvaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 2
dc.title.alternativeEvaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 2
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber107
dc.identifier.cristin2174923
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel