Show simple item record

dc.contributor.authorSkjelbred, Siv-Elisabeth
dc.contributor.authorUlriksen, Robin
dc.date.accessioned2023-04-13T12:22:43Z
dc.date.available2023-04-13T12:22:43Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0496-5
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3062906
dc.description.abstractDette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2020:8
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.subjectFraværen_US
dc.subjectNord-Norgeen_US
dc.titleOppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?en_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.relation.projectRegionalt forskningsfond – Fondsregion Nord Norge (RFFNORDen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal